FEEL FREE TO LIKE!!

03 March 2013

OSTEMATRIX...BFF IBU HAMIL

Kredit: Superbvitamin

Ostematrix peneman setia ketika hamil

Hari ini saya berkesempatan untuk updet blog saya ini. Ramai mommy2 yang preggy tanya saya bagaimana nak atasi lenguh-lenguh badan dan kaki semasa hamil...

Biasanya time peknen ni memang sakit badan, lenguh-lenguh, sakit sendi. Tak boleh tidur malam sebab semuanya serba tak kena kan? Saya pun dah laluinya dulu.
Masa saya mengandung anak sulung, tak pernah ambil supplement Shaklee ni sebab tak bertemu jodoh lagi. Hehehe..  Tapi bila mengandung anak kedua Alhamdulillah jodoh saya sampai untuk berShaklee. Memang best masa tu.

Saya memang syorkan Ostematrix ni pada kawan-kawan yang mengandung dan mereka kata memang bagus sangat. Sakit belakang dah kurang, bangun dengan cergas, senang buang air besar dan takde dah cramp lagi.

Bagaimana Ostematrix membantu ibu-ibu hamil ye?

♥ mendapat kalsium yang secukupnya untuk ibu dan anak.

♥ mengoptimumkan pengambilan kalsium dengan formulasi vit D, magnesium yang 
    memastikan serapan yang bagus utk tulang
♥ menghilangkan lenguh-lenguh dan sakit belakang
♥ bangun dengan cergas tanpa rasa letih
♥ sistem penghadaman kerana ia mampu melawaskan
♥ tiada lagi cramp, simpul biawak masa mengandung.

Mari kita lihat testimoni di bawah