FEEL FREE TO LIKE!!

27 May 2013

BONUS 5 BULAN BERSAMA SHAKLEE

Alhamdulillah...saya bermula pada bulan Disember 2012 tahun lepas..dan masih terus melangkah! Masih belajar & menambah ilmu! Tujuan saya berbisnes dengan Shaklee adalah:
~ Kerana Allah...supaya tidak berkira jika ingin berbuat kebajikan! In shaa Allah...
~ Nak tolong orang semampu yg boleh..
~ Nak ada masa lebih untuk anak2 & family..
~ Nak berkongsi kebaikan Shaklee..

Buat masa ni, saya masih bekerja TAPI saya mmg punya azam & impian untuk bekerja sendiri hanya dengan Shaklee...moga dimakbulkan oleh Nya! Aminnn...

Jom sahabat2 sekalian..jika anda mahu kan perubahan..nak ubah cara kehidupan ke arah yg lebih baik..nak pendapatan sampingan.. mari sertai kumpulan PAF Shaklee kami..kami akan guide anda untuk menjadi yg terbaik!!

Kita bukan sekadar berkongsi kebaikan Shaklee..merasai nikmat membantu org...malah kita dapat kebaikan rohani dgn kumpulan Shaklee ni..in shaa Allah!

Hubungi saya 018-957 9441 (Ainul)
Shaklee Independent Distributor (ID:908074)