FEEL FREE TO LIKE!!

11 July 2013

Kenapa Shaklee jadi pilihan saya?

Mula2 sebab Shaklee ni produk SEMULAJADI,BERKESAN,SELAMAT & HALAL! Saya mula kenal dgn Shaklee sebab kawan sekolah rendah dulu. Saya perati je iklan2 yg dia post kt FB..mmg nampak meyakinkan & terkesan di hati! Hehe.. jadi,dgn izin Allah..masa tu ada la rezeki lebih sikit,saya cuba minta tolong husband belanja suplemen2 yg saya nak. Sebelum tu, saya sendiri rasa badan saya ni makin lama,makin menjadi2 resdungnya..juga rasa berisi sana sini. Memang dah tahap kena buat sesuatu! Alhamdulillah..saya dpt consume suplemen Shaklee..bermula dgn set Resdung..dan Collagen Powder Shaklee..dan kesannya,amat memuaskan hati saya! Husband pun perasan perubahan diri saya..dan lepas tu,senang2 je suh order itu ini. Hehehe..sape pun akan terpikat dgn kesannya. Tapi,kena lah konsisten dgn pengambilan air yg cukup & jaga pe yg kita makan kan...syukur,sekarang ni dah jarang saya bersin2 waktu pagi. Atau lewat malam..bila2 sejuk la kan. Ketidak,mesti hidung tu berair. Paling merunsingkan bila tiba atau semasa solat! Amat tidak menyenangkan! Tapi sekarang tidak lagi..banyak dah kurangnya dan saya sangat gembira!!

Badan pun dah makin kurang inch sana sini.. badan rasa ringan je. Solat pun senang nak buat..taklah rasa malas je kan..syukur sangat!!

Tiada yg lebih bahagia selain dapat rasa nikmat kesihatan yang Allah bagi. Dalam kita makan suplemen segala bagai,jangan lupa berDOA & berTAWAKKAL! Sebab segala kejadian datang dari Allah! Allah yg menyembuhkan segala penyakit yg ada! Oleh itu..sentiasa lah bersyukur! Maksud bersyukur..cuba buat sebaik mungkin suruhannya! Contoh paling dekat...SOLAT DI AWAL WAKTU...in shaa Allah!

 Ni la set Resdung tapi Vit C 500mg tu masih xde stok di Shaklee Malaysia. Tapi jangan risau,boleh ganti dgn Vit C Chewable...add on ESP bagi kesan lagi mantap!

Jadi,sape2 yg ada masalah macam saya...saya sarankan set ni.

Lepas entri ni..saya akan cerita pulak pasam berbisnes bersama Shaklee..kenapa saya nak join bisnes Shaklee ni..