FEEL FREE TO LIKE!!

01 May 2014

MEAL SHAKES...kesukaan ramai!

Shaklee promo Mei14..hanya untuk ahli sahaja!

MEAL SHAKES SHAKLEE [544gm/1 bln-ikut keperluan]

Mealshake adalah satu lagi produk popular shaklee, menjadi kesukaan ramai, sebagai supplement tambahan kepada anak- anak. Saya compile kan some info tentang mealshake untuk tatapan bersama.

Terdapat 24 jenis vitamin dan nutrient lengkap dalam setiap bancuhan mealshake. Sangat sesuai untuk anak- anak yang memilih makan, dan dikhuatiri jika mereka tidak dapat vitamin yang diperlukan untuk keperluan seharian yang penting untuk tumbersaran kanak- kanak.

Mealshake kaya dengan protein yang penting untuk pertumbuhan dan kesihatan kuku, kulit, rambut, organ-organ, sel- sel immunisasi.

Penting: mealshake adalah lactose- free. ramai yang memilih mealshake untuk anak- anak yang mengalami masalah eczema kerana protein membantu memperbaiki sel- sel yang rosak akibat eczema.

Mengandungi asid folic, biotin, calcium, magnesium, yang penting untuk pertumbuhan tulang yang sihat dan kuat.
Mealshake kaya dengan soluble fibre, membantu melawaskan anak- anak terutama yang menghadapi masalah buang air besar.

Rasanya yang sedap amat sesuai untuk anak- anak (yang biasanya payah nak makan vitamin samada liquid atau tablet). tidak mengandungi perasa dan pewarna tiruan.

apabila keperluan nutrient anak- anak seharian adalah lengkap, tubuh badan mereka akan membesar dengan baik disamping dapat mengurangkan risiko terkena jangkitan penyakit. mealshake tidak perlu diberikan setiap hari. cukup sekadar 3-4 kali seminggu.

p.s: mealshake juga sesuai untuk orang dewasa yang tak pandai telan tablet..

Harga: RM113.75

Nikmati harga lebih jimat dgn menjadi ahli Shaklee. Hanya rm75 seumur hidup...