FEEL FREE TO LIKE!!

11 September 2014

DAMIRAL'S GRILL BANDAR PERDA

Saje la nak kongsi kat sini. Saya memang suka makan, lagi-lagi dessert. Oohh..memang my feberet. Hehe... saya sedar pasal kesukaan saya ni, start zaman sekolah dulu, masa kat MRSM. Dulu, cikgu suka bagi pendedahan makan Hi-Tea kat hotel-hotel. Ada la peruntukan dia kan. Memang best laa..sebab tak pernah rasa makanan yang sedap macam tu.

Sampai la sekarang ni. Jadinya, kalau ada makanan baru...memang suka sangat nak cuba. Tapi pape pun, tengok bajet la juga kan. Hehe..

SEAFOOD SOUP
Scottish Seafood Chowder

NACHOS WITH BEEF
Mexican Beef Nachos

Sabtu lepas, merasa la makan kat Damiral's Grill kat Bandar Perda ni. Saya makan Chicken Parmigiana. Ada siap spagethi lagi. Memang kenyang la sebab ayam dia beso sungguh! Tapi paling saya suka.. Calamari. Sedappp...sotong yang cukup lembut, dengan salutan tepung yang rangup. Ishhh..memang sedap bangattt! Sampai lupa nak snap gambar. Gambar yang ada ni pun member punya menu. Hehe..

Lain kali kalo nak pi lagi,memang kena order calamari tu. K laaa..till next time!