FEEL FREE TO LIKE!!

26 July 2013

BONUS SHAKLEE..JANJI DITEPATI!



Semua dah tahu yg gomen dapat bonus raya kan...Alhamdulillah,dapat juga! Tapi saya bukan keje gomen,ate...tunggu je la kalau majikan saya nak bagi..hehe..kalau tak pun,saya dah tak risau sangat sebab sebelum ni, saya dah dapat bonus Shaklee pada 12hb yg lepas..awal 2 hari dari tarikh sepatutnya..14hb sebab jatuh hari Ahad. Haa..best kan? Tu la bagusnya bila join bisnes Shaklee..selain bantu orang,dapat gak bantu diri sendiri kan.. bisnes Shaklee pada saya adalah Win-win situation..berbisnes sambil beramal! Kongsi kebaikan Shaklee..mudah-mudahan dapat kesan yg positif! In shaa Allah..kita hanya mampu berusaha..dan memang dituntut untuk berusaha selagi terdaya!

Bila dah raya..haa..kekadang,tapi kebanyakkannya memang ada yg terover bajet! Dah kena ikat perut lak lepas raya kan..dah kena melebihkan posa 6 sebab duit dah kurang..huhu..


Lain hal plak dengan saya & kawan2 yg join bisnes Shaklee ni..kami dah ada bonus yg menanti pada 14hb Ogos nanti! Tiap-tiap 14hb, pasti kami akan dapat bonus Shaklee..Alhamdulillah!! Sape usaha lebih bulan Ramadhan yg berkat ni, merasalah nikmat usahanya itu..syukur!! Ade lebih lagi,siap boleh simpan tuk masa2 kecederaan! Sikit ke,banyak ke...rezeki tu! Bersyukur lah!!

Jadi,sape2 yg teringin nak jadi macam saya & kawan2..boleh la hubungi saya ye! Kami ada group yg boleh guide & support anda untuk capai impian anda! Bisnes MLM adalah bisnes yg perlu dibuat secara berkumpulan jika mahu lebih baik! Kena berkerjasama..team work!! Jadi, jangan takut untuk mulakan perubahan bila anda belum pun buat apa2! Nak lebih yakin, buatlah kajian sendiri..dari internet..dari laman web Shaklee Malaysia.. explore habis-habisan..dan anda akan yakin dengan Shaklee sebab ianya telah bertahan lama..wujud sejak dulu lagi. Cuma sekarang baru ramai yg nampak keberkesanannya! 

Produk Shaklee adalah produk SEMULAJADI, SELAMAT, BERKESAN & HALAL! Juga produk yg mesra pengguna (sebab ikut bajet) & produk MAMPU MILIK! Sape yg boleh tahan kalo produk tu murah & berkesan setanding produk yg mahal kan??! Rugi la sape yg masih tak kenal produk Shaklee ni..

Jom join group PAF Shaklee kami...

Boleh watsapp/sms/wechat 
018-9579441 (Ainul)