FEEL FREE TO LIKE!!

21 July 2013

Ostematrix, One of My Favourite Supplement!

Tetiba tajuk kat atas English Version kaann..hehe. Takpe la kan..improving my English.. Ok, masuk cite sebenarnya.. Ostematrix!!

Saya suka sangat Ostematrix atau nama nickname nya Oste.. Oste ni banyak berjasa bila time2 saya penat,letih,lenguh2 badan dan seumpamanya. Banyak kali dah Oste ni bantu saya dalam hal macam yg tersebut. Sebelum ni, saya balik kampung..sebab kesian kan husband,saya akan offer diri untuk drive..die plak akan drive bila balik sini semula. Kepala Batas Penang-K.Kangsar..ambil masa dalam 1jam 1/2 juga kot nak sampai. Tu pun kalau tak stop kat mana2 R&R la.. Ada sekali tu,kami bertolak malam..lepas Isyak,sampai la dalam kul 12 macam tu kat kampung. Pe lagi,sebelum tido,saya telan 4 biji Oste.. Pagi tu, alhamdulillah..syukur pada nikmat yg Allah beri..saya rasa segar dan senang bangun untuk solat Subuh! Alhamdulillah..takde la malas atau rasa penat seperti dulu! Memang rasa best sangat! 

















Satu lagi kes,bila rasa nak bangun solat malam..saya akan pastikan saya ambil 4 biji Oste..supaya rasa letih,penat tu dapat dihindarkan..hehe..in shaa Allah,dgn izinNya juga! Jangan harap pada suplemen je,dah salah konsep tu! Kena lah ada niat..doa pada Allah supaya kita dikejutkan dan senang nak bangun kan..baca Bismillah masa nak telan Oste...selawat..sebelum tido,amalkan mengambil wuduk,zikir,baca doa tidur. In shaa Allah..peringatan untuk diri sendiri terutamanya. Sebab saya pun masih belajar untuk jadi muslimah sebaiknya! In shaa Allah..

Sekarang bulan Ramadhan,bulan magic! Banyak pahala yg boleh kita rebut! Bulan Ramadhan hanya sekali setahun! Allah bagi sebesar2 rahmat untuk kita ambil & manfaatkan. Bersyukur lah..kita ada peluang untuk menebus dosa..doa sungguh2! Supaya kita sentiasa di bawah jagaanNya! 

Pada saya,Oste banyak membantu saya senang dan rasa segar untuk beribadat di bulan mulia ni. Bila badan segar,kan kita lebih senang nak solat Terawih..kurang la rasa ngantuk..nak bangun solat malam pun..senang! In shaa Allah..

Suplemen yang saya ambil semata2 untuk beramal ke jalan Allah! Dan seharusnya begitu..
Sama2 lah kita betulkan niat kita..in shaa Allah,pe yang kita buat..Allah akan permudahkan!

Jom sama2 kita berubah! Anda perlu cuba untuk rasa apa yg saya rasa..dan saya betul2 nak membantu..mesti kita senang hati kalau dapat gembirakan hati orang lain kan? Begitu juga saya..

Oste juga bantu dalam masalah sembelit, in shaa Allah...boleh lawas. Oste juga suplemen pembekal kalsium! Ada vitamin D juga!

Pilih suplemen yg selamat,semulajadi,berkesan & halal. Saya telah memilih Shaklee..anda bila lagi?

Hubungi saya Ainul 018-9579441

Ni pula testimoni kawan saya..memang dia puas hati. Balik dari shopping sakan kt Langkawi..hehe