FEEL FREE TO LIKE!!

20 July 2013

RACUN KURUS BADAN??

Berhati-hati lah dalam memilih produk pelangsingan,kurus badan ni..dah macam2 org buat tuk kuruskan badan kan. Sampaikan ada pihak tidak bertanggungjawab sanggup menipu & membahayakan nyawa org ramai! Patut lah cepat je  kurusnya...iklan di media cetak & eletronik pun ada yg berbunyi, "DIJAMIN!!! ANDA AKAN KURUS DLM MASA 2 MINGGU SAHAJA!!" ...ada juga, "KURUS DALAM 2 HARI!!" 

Aduiii..punya la tak logik kan? Itu lah sebab nya kita perlu ada ILMU di dada. Supaya tidak senang terpedaya, ditipu & diambil kesempatan. Kadang2, keinginan atau lebih kepada nafsu untuk kurus itu lebih kuat! Hingga kita lupa untuk buat kajian dan terus membeli produk yg tidak tahu asal usul..BIla dah terkena, duit pun habis...naya je... Minta dijauhkan semua tu..


Alhamdulillah, sebelum saya consume produk Shaklee ni, memang saya dah google..cari maklumat walaupun dah tahu yg Shaklee ni dah lama wujud kat Malaysia. Tapi tak salahkan untuk kita pastikan. Supaya lebih yakin & tanpa was2! Paling penting dari segi HALAL produk Shaklee ni..Akhirnya, dengan senang & rela hati..saya pilih Shaklee!! Produk yg nyata SELAMAT, SEMULAJADI, TIADA UNSUR DADAH, TIADA PEWARNA TIRUAN, TIADA BAHAN PENGAWET, BERKESAN & HALAL! Syukur, hingga sekarang..saya masih setia dengan Shaklee!

Perlu diingatkan juga yg suplemen Shaklee ni hanya sebagai ASBAB atau penyebab, 'org tengah' antara kita dgn Yang Maha Berkuasa..Maha Menyembuhkan...jadi, jangan taruh harapan no. 1 ke atas suplemen.. No. 1 tetap mohon pada Allah! KIta hanya berusaha, berikhtiar...sebab itu dituntut dalam Islam...in shaa Allah, dipermudahkan!

Berbalik kepada Set Kurus @ Pelangsingan badan ni...Shaklee juga ada ok!
Simple je program Shaklee ni iaitu 3B:
Buang @ Detox  segala toksin     : Herbalax @ Alfalfa
Bakar lemak yg tidak diperlukan : Lecithin @ Omega Guard
Bina kembali otot2 yg mengelebeh bila kurus : ESP @ Cinch Shake Mix



Jadi, pilih lah suplemen yg betul-betul selamat. Demi masa depan kita & keluarga.
Jangan cepat melatah..

Peace!!

Hubungi saya, Ainul 018-9579441 untuk dapatkan harga paling ISTIMEWA!!