FEEL FREE TO LIKE!!

23 November 2013

BOWLING...OSTEMATRIX! PE KAITANNYA??


Lamanya tak main bowling! Lepas saya kahwin, rasanya sekali je main ngan husband. Pastu..senyap terus hobi saya ni..sehinggalah satu masa tu..saya ajak member opis main. Dia terus setuju..

Adalah dekat 6 tawon tak main! Woooo..gila punya lama kan...hehe..biasa laa..dgn anak2..pastu..duit gaji pun cukup2 makan dan belanja satu bulan..jadi,hobi yg satu ni pun terpendam gtu je..

Bila dah start bisnes Shaklee ni, mmg rasa ada la lebihan duit nak main..alhamdulillah! Nak belanja anak2, family,kawan..rasa senang je..takde la rasa berkira sana sini..syukur!! Dulu nak servis kereta pun tangguh2...betuiii tak tipu! Tapi sekarang, Allah dah bagi jalan kat saya tuk buat bisnes Shaklee..dan saya dah rasa senang sket berbanding dulu..rasa hepi dr dulu..syukur alhamdulillah!

Haa..dah melalut bab bisnes plak kan..ok, kembali pada minat main bowling ni. Baru je mggu lepas main bowling ngan member tu..tetiba die usulkan buat tournament bowling dgn sume staff opis kami..hehe.. mentang2 lah rasa cm dah terror! Hahaha..
Tak laa..sebenonya, opis kami takde plan apa2 lagi tuk tawon ni..Dinner opis pun cm ke lauttt je..jadi, baik buat benda yg bos pun suka..hehe.. Alhamdulillah..proposal kami berjaya dan pertandingan akan diadakan pada cuti Krismas bulan depan! Haaa..member2 pun sibuk la nak training sbb ada hadiah wang tunai kalo berjaya!! Sape xmao kan..rezeki jangan ditolak! Yg penting,kita usaha!! Tak gtu...hehe..

Sebab nak training, jadi lah juga petang tadi kt Mega Lanes, Megamall Penang.. seramai 6 org termasuk aku gi main bowling..hoho.. semangatttt!

Haa..skg ni..tak rasa lagi sengal2..esok pagi..tak tau la kan..tapi saya tak risau sangat sebab saya ada OSTEMATRIX!! My BFF waktu sakit2 badan,sengal2 otot, sakit urat..in shaa Allah..telan je 4 bj sebelum tido,pagi esok mesti senang je nak bangun pagi! Subuh pun xde la nak terbabas kann..

Ok lah..nak tau pe khasiat Ostematrix ni, sila klik kt label sebelah kanan ni..PRODUK2 Shaklee..ade Ostematrix..klik je..ada info berkaitan dgnnya!! Kalo google pun..mesti berderet2 citenya...pilih je nak baca blog sapa..hehe..

K laa..nak tido dah..Assalam!