FEEL FREE TO LIKE!!

18 August 2014

KELAS BLOGGING DAN SBS GEMPUR UTARA

Hai semua..harini nak cite sket pasal kelas blog yang berjaya diadakan di rumah cucu Shaklee saya di Padang Serai, Sabtu lepas 16.8.2014 pukul 3.30 ptg. Patutnya kul 3 tapi saya sesat sekejap...hahaha..sib baik jumpa jugak. Kelas ni memang untuk beginner la sebab sume orang baru nak belajar create blog.


Rasa best sangat sebab dapat berbakti pada group. Hehe...ini je saya mampu buat dan tahu buat. Takde la kata pandai, tapi setakat create blog..dan gunakan widget yang ada dalam ni, boleh la sikit2..sebenarnya, memang minat bab2 ni. Suka bahagian teknikal tu...hehe.. Lebih kurang 2 1/2 jam juga la dok buat blog ni. Tu pun, memang tak cukup sebenarnya.  Tapi alhamdulillah, sume org dah ada blog masing2..tinggal nak touch up sana sini sket.

Satu lagi kelas...anjuran PAF (Puteri And Friends), pada 9.8.14 (Sabtu) lepas. Kelas ni namanya Start Bright Series (SBS). Ini kali kedua la buat kat Utara. Sebelum ni, buat kt USM. Kali ni, buat kat Cinta Sayang Resort, Sg Petani. Urusan tempat & makan,saya tolong settlekan. Bayaran, memang fully sponsored by Master Puteri. Syukur sangat sebab sumenya berjalan lancar. Walaupun peserta tidak mencapai yg sepatutnya, tapi kami teruskan juga demi rasa tanggungjawab. Ada yg siap turun dari Perlis semata-mata untuk menuntut ilmu. Memang salute! Master Puteri pun sanggup datang dari Kuala Kangsar.

start bright series, SBS

Master Puteri Yusof

start bright series
Dewan yang sangat cantik dan selesa.

Anak Shaklee saya, Mazrozita. Tengah sharing pasal Shaklee's Effect. Sebelum dan selepas.

Inilah komitmen yang kami sanggup berikan pada ahli group kami. Sebab bisnes MLM ni adalah bisnes bersama. Bersatu kita akan lebih kuat! In shaa Allah, yakin dengan jalan yg Allah berikan pada kita.

Minat untuk join kami? Tambah ilmu dan berbisnes dari hati. Modelnya, adalah diri kita sendiri. Suplemen Shaklee bantu saya dan orang sekeliling saya lebih sihat. Ini yang saya mahukan.

USE ☆ SHARE ☆ BUILD

Ainul 018-9579441
PeRcaYa iTu LuaRBiaSa