FEEL FREE TO LIKE!!

15 August 2014

2 CARA UNTUK ORDER PRODUK SHAKLEE

Hai semua..entri ni nak cerita macam mana nak order @ pesan produk Shaklee. Saya akan beritahu secara ringkas cara untuk membeli produk Shaklee kepada BUKAN ahli dan AHLI.

2 cara untuk BUKAN AHLI:
1) E-Sell : Pembelian dengan hanya klik di button E-Sell kat sebelah kanan atas tu. Boleh  direct ke Shaklee. Shaklee juga yang akan uruskan proses penghantaran dan dicaj sebanyak RM10 (Semenanjung) & RM20 (Sabah/Sarawak). Ini sesuai pada yang malu, dan yang tak mahu ada connection dengan pengedar.

2) Beli dari pengedar @ Distributor - caranya, google je kat internet. Kalo nak yang dekat dengan rumah, google sekali tempatnya. Haa..mesti berduyun. hehehe..Yg ni, sesuai sangat pada yang nak berinteraksi dengan pengedar. Yang mahukan layanan A plus..dengan konsultansi percuma dari pengedar. Jadual dan cara makan...boleh terus watsapp je..senang kan? Haa...bagi yg dok sekitar Kepala Batas,P.Pinang ni...atau Kulim,Kedah..boleh watsapp saya terus ye di no. 018-9579441 (Ainul)



Website Shaklee Malaysia





2 Cara Untuk Ahli:

1) Pergi ke Website Shaklee - kiranya,beli secara online la.. Log In dengan ID dan gunakan password yang diberikan masa pendaftaran dulu. Bila dah masuk, otomatik password kena tukar. Then, klik kat 'SHOPPING' untuk pembelian. Pastikan anda mempunyai KAD KREDIT atau KAD DEBIT yang terkini. Contohnya, KAD DEBIT tu kena la yang macam KAD KREDIT tu...siap ada tarikh luput, VISA/MASTER tu...baru boleh shopping. Kalo tak,sila lah update...

Link website Shaklee : http://www.shaklee.com.my/eng/main.asp


Website Shaklee Malaysia
Contoh Muka Depan Website

2) Pergi ke branch yang terdekat. Order terus di kaunter. Boleh pick-up atau buat penghantaran ke luar. Selalunya Shaklee guna perkhidmatan G-Dex atau Citi Link. Kalo kat branch Seberang Jaya,Penang ni, kena isi borang order dulu. Mudah je...


Nak tahu branch Shaklee terdekat ? Sila klik link ni >>> http://d-nul.blogspot.com/p/kota-kinabalu-lot-4.html


Nota Penting: Buat AHLI-ahli Shaklee...tolong jangan beli kat farmasi atau kedai-kedai yang jual produk Shaklee tu. Sebab takde UV (point). Jadi, sangat RUGI untuk kita. Senang-senang UV tu bagi kat orang. Lagi teruk, kalo orang tu janjikan akan ada UV diberi pada korang. SEMUA ITU TIPU BELAKA...tolong jangan percaya. Hanya pembelian melalui branch je yang dapat UV ye...ini pernah terjadi. Dah la barang yang dibeli tu hasil jualan kita, tup2..UV tak dapat. Haa...tolong ye..