FEEL FREE TO LIKE!!

07 September 2014

BASIC H.. PENCUCI SERBAGUNA

Hai semua...petang ni nak cerita pasal Basic H Shaklee. Pencuci serbaguna. Sebelum, ada yang dah cuci kereta guna Basic H..cuci periuk yg hangus, lap kusyen(kulit), lap dashboard kereta... Cuci tingkap, dan terbaru... My partner dok cuci kasut sekolah anak dia guna Basic H. Wahhh..elok sangat sebab saya pun tergerak nak cuba. Pagi ni siap-siap suh anak letak kasut kat bilik air. 


PENCUCI SERBAGUNA, SEMULAJADI, NATURAL

Haa...ni la hasil cucian saya. Walaupun takde la sampai putih berkilat kan tapi hasilnya sama macam kita guna sabun biasa. Yang best, Basic H tak memudaratkan tangan dan jari anda. Tak kering atau yang kulit jari sensitif tu, lagi kesian. Sebab tak tahan bahan kimia yang setiap sabun ada, kulit jadi mengelupas,paling teruk..jadi luka. Terpaksa guna sarung tangan plak nak membasuh. Tak kira basuh kasut,kain atau pinggan mangkuk. Leceh kan gtu..

Sekarang, anda tak perlu risau. Semua produk Shaklee dari bahan semulajadi,tiada bahan kimia..jadi, selamat untuk digunakan. Shaklee juga ada pencuci pinggan mangkuk (Dish Wash Concentrate), sabun basuh baju (Fresh Laundry Concentrate) juga pelembut kain (Soft Fabric Concentrate).

Bagus sangat pada yang alergik dan ada asthma. Sebab kekadang, kita alergik dan asthma hanya sebab penggunaan sabun yang ada bahan kimia ni. Cubalah untuk kebaikan bersama. Anda dan anak-anak anda selamat dan sihat. In shaa Allah...


Harga retail: [KLIK NAMA UNTUK PEMBELIAN]
Basic H - RM46 
Dish Wash - RM28
Fresh Laundry - RM80
Soft Fabric - RM40

Nak lagi jimat, jadi ahli dan nikmati harga jauh lebih rendah. Hanya RM65+RM10(Postage) SEUMUR HIDUP sebagai yuran ahli.

Sms.watsapp.telegram
Ainul AHA 018-9579441
PeRcaYa iTu LuaRBiaSa