FEEL FREE TO LIKE!!

02 September 2014

KURUS LANGSING




set kurus shaklee



Dalam banyak2 set...Set Kurus Langsing ni jugak jadi keutamaan atau yang paling HOT setakat ni. Mungkin sebab saya sendiri amalkan. Jadi, orang lebih nampak bab2 kurus ni.. tapi, ikut2kan..saya pun takde la gemuk mana sebelum ni. Cuma, saya sendiri yang rasa, badan saya naik mendadak lepas bersalin anak ke 3. Pinggang pun rasa lebih..baju, seluar yg biasa dah rasa tak selesa nak dipakai...haaa,memang gelabah la jugak kan. 

 Dok perati org2 yg obesiti, memang rasa tak sanggup la nak jadi gtu kan..jadi, nak tak nak..saya kena cari alternatif untuk kuruskan badan & jadi lebih sihat. Paling teruk, resdung yang makin menjadi2.. 

 Alhamdulillah..bila dah amalkan set ni, dalam masa 2 mggu dah nampak kesannya. Saya dpt banyak manfaat dari set ni..selain dapat kurus, resdung pun kurang sebab ada Alfalfa Complex! Kulit pun jadi lebih sihat, cantik dan lebih sekata dgn ESP.. 

 Proses pembuangan pun lebih lancar dgn Herbalax,Lecithin.. kesimpulannya, setiap suplemen memang ada khasiat dan fungsinya sendiri. Sebab sumenya membantu sel-sel badan untuk buat kerja. Protein dari ESP plak sememangnya adalah makanan utama sel badan. Haa..barulah badan cukup tenaga dan minerals.. 

Zaman sekarang ni, banyak makanan yang kurang zat..kita pun bukan hari2 makan ulam..boleh beza orang yang makan vitamin sebagai makanan tambahan dengan yang hanya bergantung pada makanan semata. Umur sama tapi tenaga berbeza.. yg tak amalkan cara pemakanan yang sihat, akan cepat rasa letih, penat dan selalu sakit..hmmm..sedihkan kalo macam tu.
Jadi, cubalah berubah demi masa depan. Untuk anda, anak-anak, suami @ isteri, ibu ayah..seluruh keluarga. Barulah semua orang gembira..! 

Ainul AHA 018-9579441
PeRcaYa iTu LuaRBiaSa